Hösttrött

Känner mig lite hösttrött som de flesta, saken gör de inte bättre med magkatarren. Det är fullt ös som vanligt på salongen, dock fick ja ett åb i eftermiddag, men fick snabbt in en ny!
I går hade jag tänkt träna men hade sånt illamående så jag valde att avstå. Så Jag åkte hem, fick besök av Magnus och lagade middag. Sjukt bra recept:) finns här och rekommenderas!
http://www.lchfrecept.com/ShowRecepy.aspx?ID=1025
Jag La upp lite sallad till mossarella, tomater och rucola. Sen mitt egna bröd på ägg,bakplver, fiberhusk och linfrön,punpakärnor och physalisfrön:) serverade grytan med quinoa. Toppen säger jag bara!!!:D
Var i alla fall nöjd med mig själv som avstod från träningen än om de tar emot. På torsdag börjar ja med bugg och lindy hop!:)
Nu är de dags för mig å dra hem, skulle ha tränat med Amanda men de öser ner och jag mår bara illa! Ja får skita i träning tror jag i dag med.
Hoppas alla har en trevlig kväll! :)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0