Läkarbesök

Ja i dag fick man först lite sovmorgon, en härlig sådan!:) sen hann jag på vårdcentralen. Han kollade min mage och kom fram till att de var magkatarr igen, som jag redan konstaterat! Så fick nu medicin (omoprazol). Så det har hjälpt förr så det gör de nog nu också, dock går jag fortfarande och mår illa!
I kväll bär det av mot buggkurs, ska bli så kul!:) i går tog jag mig på cireklfys, det var ett riktigt bra pass de me! :) rekommenderas!!!
Nu ska jag ta min nästa kund!
Ha en bra dag alla!
/A


Kommentarer
Postat av: Maria Sandström

Hoppas du hade riktigt skoj på buggkursen! Finns inte mycket som är roligare än att dansa :)

2011-10-21 @ 10:24:41
Postat av: Emma

Vad roligt att du börjat bugga! Ska också försöka hitta en klubb när jag flyttar till Stockholm. Vart går du? :)PUUSSS ps vila nu då så du mår bra igen, ändra livsstil var ju rubriken.. ;)<3

2011-10-30 @ 12:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0